سرویس درون‌شهری تیپاکس

پارس وی دی اس

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

این‌روزها با خبر شدیم که سرویسی با نام سرویس­ درون‌شهری توسط شرکت تیپاکس به مشتریان ارائه می­‌شود که نسبت به گذشته با امکانات بیشتر درحال توسعه است. وقتی درباره چگونگی سرویس‌­دهی این خدمت تحقیق کردیم، متوجه شدیم که این سرویس یکی از سرویس‌­های پایه تیپاکس است، این کمپین برای ارسال بسته در شهر تهران در نظر گرفته شده است.

تیپاکس با بیش از 63 سال قدمت، بزرگترین شبکه پست خصوصی کشور است که با بیش از 1100 نمایندگی در کشور، سرویس­‌های مختلف ارسال بسته متناسب با نیاز اقشار مختلف مردم را ارائه می‌دهد.
سرویس درون‌شهری سرویسی است که مبدا و مقصد آن داخل یک شهر بوده و به 2 صورت ارسال همان­‌روز و ارسال روز بعد ارائه می‌­شود.

این سرویس بیش از 1 سال است که در بازار به­‌صورت ارسال روز بعد مشغول فعالیت بوده و با شعار حمایت از کسب­وکارهای خرد و کلان، این اطمینان را به صاحبین مشاغل می‌­دهد که می­‌توانند ارسالی آسان و با کم­ترین نقص را تجربه کنند.

از جمله مزایای این سرویس می­توان به امکان پرداخت وجه کالای خریداری شده در مقصد، امکان رهگیری آنلاین بسته، امکان پرداخت هزینه ارسال به­‌صورت نقدی، پس­کرایه، نقدی-پس­کرایه، جبران خسارت، لینک پرداخت امن، امکان استفاده از بسته‌­بندی و … اشاره کرد. هدف از این سرویس همسو شدن با ترندهای بازار و همچنین پیشرفت در حوزه تجارت الکترونیک است  و مشتریان می‌توانند با اتصال به API ها نیز از خدمات بهره­‌مند شوند.

یکی از اهداف این سرویس برای سال 1403، افزودن سرویس درون­‌شهری همان­‌روز برای رسیدن بسته‌ها از مبدا به مقصد در همان روز ثبت سفارش و همچنین گسترش این سرویس در تمامی استان­‌های کشور است.

این سرویس با هدف جابه‌­جایی بسته داخل یک شهر راه‌­اندازی شده و امروز بخش بزرگی ازجابه‌جایی درون­‌شهری استان تهران و البرز را برعهده دارد. تیپاکس با ظرفیت بالا به لحاظ عملیاتی و داشتن نمایندگی در سراسر کشور حتی در شهرهای با جمعیت کم­تر از 4000 نفر، به مشتریان مختلف به­‌ویژه کسب­وکارها، خدمت‌­رسانی می‌­کند.

این سرویس با مزایایی همچون ارسال عملیاتی با ظرفیت بالا، امکان ارسال بسته تا وزن 100 کیلوگرم، امکان تحویل کالا در پلاک مقصد، نمایندگی و لاکر هوشمند در حال فعالیت بوده و بسته‌­ها را به‌صورت روزانه تا ساعت 18 جمع‌­آوری کرده و در روز بعد تا ساعت 18 توزیع می­‌کند.

مشتریان هدف سرویس درون‌­شهری تیپاکس، صاحبان کسب‌وکارهای صنعت خرده‌فروشی، کسب‌وکارهای کلان و فعالین در حوزه تجارت الکترونیک (فروشگاه‌های آنلاین و شبکه‌های اجتماعی) هستند. ثبت سفارش ارسال درون­‌شهری با اپلیکیشن مای­‌تیپاکس، با امکاناتی از جمله دسترسی آسان به اپلیکیشن و وب‌سایت، ثبت سریع سفارش بدون واسطه، امکان رهگیری آنلاین، امکان استعلام زمان و هزینه ارسال، نمایش نمایندگی‌ها و لاکرها در نقشه و رصد سوابق سفارش­های ثبت شده امکان‌پذیر است.

این سرویس یک شریک قدرتمند و استراتژیک برای فروشگاه­‌های آنلاین و فعالان در حوزه تجارت الکترونیک است. پوشش‌دهی گسترده، بهبود تجربه مشتریان و افزایش 50 درصدی استفاده مشتریان از دیگر خصوصیات این سرویس می‌باشد.

باتوجه‌به تغییر رفتاری مشتریان و علاقه به خرید آنلاین، امکان استفاده از لاکر هوشمند، قیمت رقابتی، تامین نیاز کسب‌وکارها در ارسال مرسولات، توان عملیاتی به‌منظور ارسال مرسولات تا وزن 30 کیلوگرم و ارتفاع 180 سانتی‌متر، امکان پرداخت به­صورت آنلاین، امکان پرداخت وجه کالا در مقصد، استفاده از کیف پول، صرفه‌جویی در زمان ثبت و ارسال بسته، جبران خسارت تا 60 میلیون تومان، جمع‌آوری طبق زمان انتخابی مشتری و همچنین امکان بسته‌بندی استاندارد از جمله امکانات این سرویس بوده و تمامی این قابلیت­‌ها در اپلیکیشن و وب­سایت مای­‌تیپاکس در دسترس هستند.

شرکت تیپاکس با بیش از 63 سال تجربه، با فراز و نشیب‌های بسیاری روبه‌رو بوده و با همکاری و همدلی نیروهای جوان و پویا و مدیریتی قوی به بزرگترین شرکت پست خصوصی ایران تبدیل شده و حرکت مثبتی در صنعت لجستیک کشور داشته است.

این شرکت به پشتوانه اعتماد مردم شکل گرفته و در طول 63 سال سابقه کاری خود سعی داشته تا با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌های مطرح‌شده در صنعت لجستیک، به انجام هرچه بهتر وظایف خود پرداخته و به‌عنوان سازمانی به‌روز و همراه با نوآوری، شناخته شود.

در تیپاکس واحدی به نام شبکه نمایندگان هست که تهران به 5 منطقه، منطقه مرکز شامل 9 سرویس پوینت و 19 نمایندگی، منطقه شرق شامل 2 سرویس پوینت و 35 نمایندگی، منطقه شمال شامل 22 نمایندگی و 6 سرویس پوینت، منطقه جنوب شامل 31 نمایندگی و 3 سرویس پوینت و منطقه غرب شامل 6 سرویس پوینت و 27 نمایندگی تفکیک شده و این نمایندگی‌­ها به کمک تیپاکس‌یارها، به توزیع بسته­‌ها می‌­پردازند.

بخشی از دستاوردهای شبکه نمایندگان تهران و البرز در سال 1402 شامل رسیدن به SLA(L.M) 92 درصدی در تهران، رسیدن به SLA(F.M) 90 درصدی در تهران، رسیدن به SLA(L.M) 93 درصدی در البرز و رسیدن به SLA(F.M) 90 درصدی در البرز است.

نقاط قوت سرویس ارسال درون­‌شهری نسبت به سایر رقبا، سرعت عمل بالا در جابه­‌جایی مرسولات، جبران خسارت سریع و سرویس پرداخت وجه کالا در مقصد می‌باشد و آنلاین‌شاپ‌ها، صنف پوشاک، صنف لوازم آرایشی و بهداشت و صنف لوازم خودرو را از اصلی‌­ترین مشتریان این سرویس هستند.

سرویس درون‌شهری باعث کاهش چشم­گیر هزینه‌­های ارسال و همچنین افزایش رضایت­مندی مشتریان در شبکه تهران و البرز شده است.


دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟